• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 27 شهریور 1398
کد مطلب : 79378
+
-

زلزله خسارتی در اصفهان و چهارمحال‌و‌بختیاری  نداشت

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال‌و‌بختیاری  گفت: تاکنون خسارت جانی و مالی ناشی از زلزله در این استان گزارش نشده است.

«ستار فرهادی» در گفت‌وگو با ایرنا تاکید کرد:‌ زلزله‌ای به بزرگی 3/4درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) روز گذشته مرز استان‌های اصفهان و چهارمحال‌و‌بختیاری  را لرزاند.
وی افزود: این زلزله در عمق ۸ کیلومتری زمین در نزدیک‌ترین نقطه به ونک اصفهان و بین سمیرم اصفهان و مالخلیفه چهارمحال‌و‌بختیاری  رخ داد.

فرهادی تصریح کرد: این زلزله تاکنون خسارتی نداشته است و در صورت گزارش خسارت‌های احتمالی به مردم و مسئولان اطلاع‌رسانی می‌شود.
وی یادآور شد: هم‌اینک گروه‌های امدادی و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال‌و‌بختیاری  برای هرگونه نیاز احتمالی در آماده‌باش کامل به سر می‌برند. مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز گفت: طبق گزارش‌های اخذ شده از سوی تیم‌های اعزامی، زلزله جنوب غربی بخش ونک شهرستان سمیرم خسارت مالی و جانی نداشته است.

«منصور شیشه‌فروش» افزود: این زلزله در ۹ کیلومتری جنوب دهستان ونک سمیرم به وقوع پیوست که از سوی ساکنان آن منطقه به صورت لرزش ساختمان‌ها احساس شد.
وی اظهار کرد: قبل از آن نیز ۲ پیش‌لرزه به بزرگی 2/3 ریشتر و 1/3 ریشتر در ساعت‌های 17:23 و همچنین 17:25 در این منطقه ثبت شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: بلافاصله تیم‌های ارزیابی به روستای قلعه قدم دهستان برای بررسی خسارت‌های احتمالی اعزام شدند که خوشبختانه تا این لحظه خسارتی گزارش نشده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید